Pages

Monday, March 18, 2013

9 Sebab Kenapa Perlu SNE SeaBuckthorn

Kami akan berikan 9 Sebab Kenapa Anda Perlu Mengambil Produk Suplemen SNE Seabuckthorn.

1. Buah Seabuckthorn yang menjadi ramuan utama kepada produk Suplemen SNE- Kapsul merupakan buah yang telah dikaji secara secara saintifik dan disahkan terbukti kaya dengan vitamin dan khasiat yang sangat elok untuk tubuh badan.
(sila taip SEABUCKTHORN di enjin carian Yahoo atau Google dan lihat sendiri hasilnya)



2. Produk SNE-Seabuckthorn merupakan produk hebat yang dihasilkan dengan kerja-kerja penyelidikan dan pembanguan (R&D) yang sangat teliti dan terpeinci bagi mengopitimumkan kesan khasiat Seabuckthorn kepada tubuh badan.

3. Sebelum produk SNE-Seabuckthorn ini diperkenalkan di pasaran kajian terhadap keberkesanan produk ini telah dilakukan kepada 500 orang pesakit daripada setiap jenis
penyakit yang dialami dan kesannya sangat hebat.

4. Produk SNE-Seabuckthorn ini dikilangkan oleh Inner Mongolia Yuhangren Hi-Tech Industrial Co.Ltd yang merupakan syarikat TERBESAR DI DUNIA yang menjalankan penyelidikan saintifik terhadap buah Seabuckthorn ini.

5. Kesemua produk SNE Seabuckthorn disahkan HALAL oleh jabatan agama Islam dari
negara pengeluar produk terbabit. 

6. Kesemua produk SNE-Seabuckthorn diperakui dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Dengan setiap produk SNE Seabuckthorn mempunyai nombor kelulusan KKM dan stiker dari KKM.

7. Produk SNE Seabuckthorn telah pun memenangi pelbagai anugerah daripada peringkat antarabangsa mahupun peringkat nasional.

8. Keberkesanan produk SNE Seabuckthorn ini boleh dilihat seawal minggu pertama pengambilannya dan selama tempoh ianya berada dipasaran Malaysia (2003 ~ 2013) berpuluh ribu testimoni telah dihasilkan menunjukkan keberkesanan produk ini. (sila lihat halaman Testimoni)

9. Telah ramai pesakit-pesakit kronik di Malaysia seperti kencing manis, jantung, kanser, leukimia dan lain-lain penyakit kronik disahkan sembuh setelah mengambil produk SNE Seabuckthorn.

Lihat pula rajah dibawah yang menunjukkan apakah sumber-sumber yang diperlukan oleh tubuh badan kita untuk kekal sihat dan hebat !


Percaya atau tidak…semua ini boleh anda perolehi daripada buah Seabuckthorn ! 

Kenapa dan Bagaimana…?
Buah Seabuckthorn atau nama saintifiknya, Hippophae Rhamnoidestelah disahkan mengadungi 190 jenis nutrien aktif yang mana diantara nutrient-nutrien penting adalah seperti di senaraikan di bawah.

- Vitamins A, B1, B2, C, D, K, and P
- Omega 3, 6, 7 & 9 (Essential Fatty Acids or EFAs) 
- 42 Lipids
- Organic Acids- Amino Acids
- Folic Acid
- Tocopherols
- Flavonoids
- Phenols
- Terpenes
- Tannins
- 20 Mineral Elements

Kesemua nutrient-nutrien ini membekalkan ‘bahan’ yang diperlukan oleh tubuh badan kita untuk hidup lebih lama dan sihat.


Mungkin kita boleh lihat sedikit sejarah dan sedikit info yang diperolehi…

# Kegunaan buah Seabuckthorn di dalam perubatan amat terkenal di Negara Mongolia, China, Tibet dan beberapa Negara di benua Eropah. Di Mongolia misalnya, Genghis Khan yang merupakan pemerintah agung Mongol masih mampu menunggang kuda dan memanah di usia 80 tahun merupakan salah seorang manusia yang menjadikan buah Seabuckthorn sebagai makanan kesihatan beliau setiap hari.

# Di Rusia, kehebat buah Seabuckthorn ini diperakui sehingga ianya diproses dan dijadikan salah satu makanan utama kepada para angkawasan Rusia sehingga kini.


Jadi Bagaimana…?
Berminat untuk membantu diri anda atau saudara-mara anda atau kawan-kawan anda yang sakit. Dapatkan sekarang kapsul SNE – Seabuckthorn yang pertama di Malaysia.Jadikan kapsul SNE-Seabuckthorn ini satu ikhtiar rawatan kepada penyakit yang ada…KAMI JAMIN ANDA PASTI TIDAK AKAN MENYESAL…! Insyallah.



Artikel Terkait TIP

No comments:

Post a Comment