Pages

Tuesday, March 26, 2013

Aturan Dan Pantang AURAWHITE

Di bawah adalah cara aturan dan pantang minum AURAWHITE yang perlu diketahui :
1. Campurkan 2 scoop AURAWHITE bersama 120ml air sejuk atau air kosong juga boleh menggunakan jus buah-buahan kesukaaan. Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang.


2. Kemudian goncangkan shaker tersebut dan sedia untuk diminum.

3. Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein dan bergas kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.

4. Jika ada peminat makanan jamu-jamu, mesti jarakkan 8 jam tempoh pengambilan. Cth : pagi dan malam.

5. WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas.


6. Waktu yang sesuai untuk pengambilan AURAWHITE adalah semasa perut kosong kerana memudahkan nutrisi untuk menyerap ke dalam tubuh. Di sarankan ambil pada waktu pagi (1 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam).


Untuk penjimatan, ANDA BOLEH AMBIL 1 SCOOP sahaja, 2 KALI SEHARI SEMASA PERUT KOSONG. Tetapi agak lambat hasil keberkesananya. Jika BERKEMAMPUAN DARI SEGI KEWANGAN ANDA AMALKAN AMBIL 2 SCOOP, 2 KALI SEHARI. Ianya memang LAGI CEPAT HASILNYA. Sebenarnya 1 botol AURAWHITE untuk 2 bulan jika anda minum sendiri (tidak kongsi). 

PENTING : 
~ Jika waktu 'period/bulan sabit merah' JANGAN minum dulu, tunggu hari ke 4 'period' baru mula minum semula AURAWHITE. Sebab masa itu hormon tidak stabil. 

~ Untuk IBU MENGANDUNG selepas kandungan 4 bulan ke atas baru BOLEH amalkan minum AURAWHITE ini.

~ Selepas dan setelah pengambilan AURAWHITE, diminta elakkan minum minuman yang mengandungi Kafein dan Berkarbonat.

PROMOSI, sila lihat di fanpage Myra Beauty Shop
atau boleh SMS / WHATSAPP / WECHAT ke : 013-7313107

Artikel Terkait ATURAN

No comments:

Post a Comment