Pages

Tuesday, March 12, 2013

Stokis SNE Di Perlukan

Peluang ini dibuka kepada sesiapa sahaja yang berumur 18 tahun ke atas mempunyai minat untuk menjana pendapatan 5 angka sebulan, hendaklah dimulakan dengan Mobile Stokis minima modal RM 3000. Jumlah pembayaran Bonus oleh syarikat kepada Stokis adalah 52% tidak termasuk keuntungan runcit Stokis sendiri. 

Produk Suplemen SNE telah berada dipasaran bermula 2003 sehingga ke hari ini, dan kini adalah produk paling laris dipasaran terutama pada golongan selebriti seperti Scha Al Yahya, Lisa Surihani, Adira AF, Isma AF, Mat Yo (Pemain Bola), Dato' Sheikh Muzaffar (Angkasawan) dan ramai lagi. Ini kerana testimoni membuktikan khasiat produk ke semua pengguna. 

Jadi JANGAN lepaskan peluang ini. Dengan modal RM 3,000 itu (anggaran dapat 14 kotak Beutskin Essence) hanya dalam tempoh 1 minggu sudah habis dijual. Mahu untung lagi jual Trial Pack atau Loose Pack.  


"KEYAKINAN ANDA SEMANGAT KAMI UNTUK MEMBANTU LEBIH RAMAI INSAN YANG MENGHADAPI MASALAH KESIHATAN & KEWANGAN"

____________________________________________________________________________

Kenapa anda perlu memilih kami ?
1- Tiada Pembayaran (Percuma) Keahlian

– hanya buat pembelian 1 kotak pertama pada harga minima RM 180, serta lampirkan data maklumat anda seperti Nama penuh, No.K/P, Alamat penuh, Telefon.

2- Percuma Penghantaran

– kos penghantaran Percuma hanya di Semenanjung Malaysia sahaja. RM 10 jika Sabah & Sarawak, Singapure dan Brunei adalan kos penghantaran.

3- Percuma Bimbingan
– kami akan membantu dengan sedaya yang mampu, sekiranya terdapat sebarang kemusykilan.

4- Percuma Promosi
- nama dan nombor telefon anda akan kami promosikan di laman web dan facebook. 

Sila hubungi kami untuk keterangan sepenuhnya di 013 - 7313107. 


Artikel Terkait INFO

No comments:

Post a Comment