Pages

Thursday, April 11, 2013

Rahsia Jelita Adira

Pasti ramai yang tertanya-tanya apakah rahsia sebenar kulit Adira yang jelita putih cerah mulus. Kami sendiri mulanya pun berasa kagum sebenarnya. Walaupun memang kami tahu orang Sabah adalah sinonim dengan kulit cantik, putih namun pada mulanya kulit Adira tidaklah secantik dan putih yang sekarang ini. 

Ada desas-desus yang menyatakan Adira menyuntik mukanya dengan vitamin C, tetapi Adira menafikan perkara tersebut. Kata Adira :


Sebenarnya, ini bukan pertama kali saya dengar orang cakap saya membuat suntikan pada wajah untuk kelihatan cantik. Namun semuanya tidak benar, kerana kulit saya sekarang adalah kulit asli saya dan tidak melakukan apa-apa bahan yang drastik, selain hanya menjaga pemakanan dan penjagaan kulit yang betul. Saya mengamalkan makan suplemen (makanan tambahan) untuk penjagaan kulit dan kesihatan diri saya.


Yang menariknya kenyataan Adira, dia yang sebenarnya kulitnya lebih cerah ketika tinggal di Sabah dahulu. Menurut Adira, cuaca di Semenanjung Malaysia adalah lebih panas berbanding di Sabah dan ini menyebabkan kecerahan kulitnya berubah gelap sedikit. Sebab itu dia mula mengamalkan suplemen untuk menjaga kesihatan terutama kulitnya.


Pada mulanya Adira tidak berkongsikan apa rahsia produk suplemen yang diamalkan sehingga ramai tertanya-tanya. Setelah rahsianya dibongkarkan pada ketika itu bagaikan tsunami jualan produk suplemen dari SNE Marketing sehingga  kehabisan stok disebabkan diserbu pelanggan setiap hari. 

Bermula dari hari itu sehingga ke hari ini, permintaan terlalu amat tinggi. Ramai yang mengamalkan makan suplemen dari produk SNE dan telah menerima kesan yang memuaskan. Produk yang Adira amalkan menjadi rutin hariannya ialah Kapsul SNE, Beutskin Essence dan Excel Tea. 

Adira memilih produk suplemen SNE kerana ia mempunyai masalah kesihatan dalaman dan luaran ketika itu. Setelah mengamalkan 2 biji SNE + 2  biji Beutskin Essence pada waktu pagi ketika perut kosong dan 2 biji SNE + 2 biji Beutskin Essence + 1 uncang Excel Tea pada waktu malam sebelum tidur.

Selain makan secara dikunyah, ia juga mengamalkan menyapu suplemen SNE & Beutskin pada kulitnya untuk kesan tindakbalas yang cepat ketika itu. Kini itulah kesannya sihat dalaman cantik di luaran. Hebatnya SNE kerana bukan hanya untuk cantik tetapi menambah kualiti hidup manusia. Disebab itu juga ramai golongan-golongan artis dan selebriti serta yang bukan artis juga telah mengamalkan suplemen SNE termasuk kami sekeluarga. 

Perlu diingat, permakanan untuk menjaga kesihatan adalah lebih baik dirumus dari tumbuhan semulajadi. Pastikan ianya terutama Halal, Selamat, penting diluluskan KKM, GMP, HACCP, FDA, ISO atau persetujuan makmal dan klinikal. Ini disebabkan akan memudaratkan samada jangkamasa pendek atau panjang. Pilihlah yang tepat dan berkualiti agar tidak membazir wang. 

"Wang + Sakit = Satu kehidupan yang tidak seorang pun impikan samada orang itu miskin atau kaya kerana ia bagaikan tragedi ngeri. Wang + Sihat = Satu kehidupan yang ramai orang mahukan tetapi tidak semua menitikberatkan bahawa kesihatan itu lebih penting dari wang ringgit."

Artikel Terkait INFO

No comments:

Post a Comment