Pages

Friday, April 11, 2014

CARA GUNA HANS SKINCARE

Malu kulit anda berjerawat? Jeragat tebal? Kulit kusam? Takut bahan yang terkandung mempunyai bahan-bahan merbahaya, sekarang anda tak perlu risau lagi, HANS SKIN CARE adalah produk bumiputra yang membersihkan kulit anda hingga ke dalam lapisan kulit, merawat, membuang kulit mati dan memberi impak positif bila anda memakai nya. Ia memang BEST uolls, membuatkan kulit wajah anda glowing dan cantik berseri-seri tanpa perlu menggunakan make-up langsung hanya untuk menyembunyi cela bintik-bintik jerawat. Paling penting HANS ini diluluskan KKM dan HSA.

Alami kecantikan semulajadi tanpa bersolek berjam-jam... kiranya tak tipu dengan make-up tebal seinci.

CARA GUNA HANS SKIN CARE :
**************************
1- Cuci muka dan leher dengan Placenta Sheep Cleanser secara merata lalu dibilas tanpa dikeringkan. (Jangan di-lap guna kain atau apa-apa).

2- Kemudian sapukan dengan Treatment Toner yang sudah dituangkan di atas facial cotton kira-kira 3 hingga 5 titis sahaja. Sapukan ke wajah dan leher dengan perlahan secara merata (INGAT...jangan digosok atau ditekan). Ia sekadar tekap-tekap sahaja.

3- Setelah merata, dalam keadaan lembab sapukan Flawless Day Cream pada siang hari dan Flawless Night Cream pada waktu malam. Ketika sapu krim,   ikutlah cara tip dalam photo yang Myra selalu buat facial pada pelanggan Myra.



4- Lakukan setiap hari kecuali Toner boleh diselang hari jika terasa pedih.

TINDAKBALAS proses permulaan guna Han's Skin Care :
**********************************************
Minggu pertama kulit muka akan terasa pedih dan gatal, macam seakan gelap kusam. Tapi ini adalah proses biasa. Dinasihatkan jangan menggaru kulit muka bila gatal. Kemudian proses pengelupasan halus akan berlaku (pada hari ke 10 hingga hari ke 20) untuk menanggalkan sel kulit mati di muka. (Jika ada kulit mati). Pengelupasan yang agak lama akan berlaku di sekitar hidung dan mulut kerana disekitar kawasan tersebut pori-pori agak besar. So, tak perlu risau. 


Jika tidak tahan pedih atau gatal, kurangkan penggunaan Toner. Titiskan 2 titis sudah memadai.

¤¤¤ P E N T I N G ¤¤¤
- Sebelum guna Han's Skin Care, cuba rehatkan muka dari menggunakan apa-apa produk lain 2-3 hari.

- Semasa dalam proses penggunaan Han's Skin Care dinasihatkan supaya tidak mengunakan sebarang kosmetik dan produk lain jika ingin hasilnya baik.

- Jika mengalami kulit yang sensetif / alergic, tidak digalakkan menggunakan Toner kerap kali.

PROMOSI, sila lihat di fanpage Myra Beauty Shop
atau boleh SMS / WHATSAPP / WECHAT ke : 013-7313107

Artikel Terkait ATURAN

No comments:

Post a Comment