Pages

Saturday, April 12, 2014

WIS PUTIH - SET PEMUTIH

Produk : WIS PUTIH - SET PEMUTIH
(Penggunaan untuk 2-3 bulan)

Harga Pasaran :
RM 110 (Seluruh Malaysia)
* tidak termasuk kos Poslaju


Harga Promosi : [Lihat]

WIS PUTIH - SET PEMUTIHAN KULIT (NEW)
- Sabun
- CC Cream 20gram
- Night Cream 20gram
- Stemcell Toner 40ml



WIS PUTIH - SET PEMUTIHAN KULIT = Dengan Teknologi moden daripada KOREA,SWIZELAND DAN FILIPINA yang mampu merawat KULIT MUKA BERMASALAH. Serta mengembalikan keremajaan kulit anda.

SET PEMUTIHAN PERTAMA di Malaysia mengabungkan teknologi KOREAN POWDER dengan kuasa sunblock sehingga SPF80. Digabungkan dengan 17 stem cell terbaik dunia dan diadun dengan 5 agen pemutihan terbaik dunia .

Mengapa anda perlu cuba SET PEARWATAN WIS PUTIH
✔ PRODUK BUATAN MALAYSIA
✔ DIJAMIN HALAL
✔ BEBAS DARI BAHAN KIMIA dan HYDROQUINON
✔ KANDUNGAN ASASNYA DARI STEMCEL BUAHAN
TIADA PENGELUPASAN
✔ TIDAK MEMEDIHKAN KULIT MUKA
✔ MEMPUNYAI KKM
✔ SESUAI UNTUK WANITA DAN LELAKI

Kenapa Wis Putih berkesan dalam masa yang singkat ?
Set Wis putih mengandungi 3unit set perawatan iaitu :

1. Sabun 

- mengandungi glutathione murni yang bersifat reduced , mengandungi sarang burung walit sbagai collagen asli , vitamin c daripad rosehips , ektrak biji anggur sebagai antioksidan dan antibiotik semulajadi, juga arbutin murni sebagai agen pemutihan dan turut mengandungi kojic acid .

2. CC cream 
- Tersohor sebagai krim paling hebat dengan keajaiban 20x ganda daripada BB cream, foundation dan krim asas yang biasa. Krim siang mengandungi ektrak arbutin, M- tranexamic, glutathione murni serta pitera. Kekuatan SPF 80 dengan teknologi FERN- Block yang menghalang penembusan cahaya secara 99% . Bukan itu sahaja, ia mengandungi Korean Powder, sejenis serbuk bedak yang ringan dan tersohor di Korea .

3. Night Cream 
- Krim malam yang tanpa ada pengelupasan dan brtindak untuk merawat serta memutihkan . Kekuatannya 20x ganda daripada krim malam jenama lain. Krim malam mengandungi lilin lebah sebagai bahan pemutihan dan pemulihan kulit muka. Disamping itu krim malam diekstrak ubi kunyit serta pucuk jambu batu. Krim malam wis putih adalah krim pertama di malaysia yang mengandungi SPF25.

4. PERCUMA = TONER STEM CELL 
- yang dirumus khas daripada stem sel anggur ,yang mengandungi ektrak aloe vera sebagai bahan anti parut dan antibiotik semulajadi ia juga turut, mengandungi enzim papaya sebagai agen pemutih dan mengandungi m-tranexamic sebagai agen pemutih kulit.

Pemakain set wis putih secara teratur adalah disarankan bagi mendapat kulit glowing dan remaja. Sesuai untuk peringkat umur dari 17 tahun ke atas. Lelaki dan wanita.

PROMOSI, sila lihat di fanpage Myra Beauty Shop
atau boleh SMS / WHATSAPP / WECHAT ke : 013-7313107

Artikel Terkait ATURAN ,SKINCARE

No comments:

Post a Comment